Friday, December 10, 2010

Konvoi



vroom vroom..... sebuah superbike hitam meluncur laju mengepalai superbike superbike yang lain.. konvoi.

sesampainya di simpang tajam.. kelam-kabut aku brek.. "fuhh!! selamat sempat.." aku tengok minyak dah nak 'E'!
"macam ni, gamaknya kene carik petrol station lah.." lantas itu, aku memberi isyarat kepada penunggang lain untuk berenti di petrol station yang berdekatan..

7 minit kemudian..
kelihatan sebuah kedai.. yang menjual minyak.. ala-ala kampung gitu.. di sebelahnya terdapat sebuah warung kopi.. aku dan pasukan konvoi ku yang lain berhenti di warung tersebut untuk berehat seketika..



tiba-tiba, pemilik warung tu.. hah!!! Riezman Khuzaimi..
wahh, aku suka dagu dia.. hahhaaa..

dan..  'I know you want me.. You know I want you.. I know you want me.. You know I want you..'


wah-wah!! cik Hidayu calling2.. ngekk.. tak sempat nak habis..

No comments:

Post a Comment