Sunday, December 12, 2010

Sekolah?? Golf Club??

"beratur di kelas masing-masing.." kata seorang cikgu..
aku yang tak sempat lihat di mana kedudukan klas aku tahun ni mengikut sajelah hidayu ke klas dia..
tetapi yang peliknya kami berada di tingkatan 3.. sepatutnya tingkatan 2..

dan, semua tingkatan 3 diminta berkumpul di dewan.. kami semua pun pergilah..

Setibanya di dewan, kami mendapati ada kerusi, meja dan komputer di setiap tempat. semua telah penuh kecuali 2 tempat. Tiba-tiba, Cikgu Hairul duduk di salah satu tempat itu. Aku dan Hidayu pun mati akal.. "lebih baik kita duduk kat lantai jer" bisik aku pada Hidayu.. lantas itu, Cikgu Hairul pun bangun seolah mendengar apa yang aku cakap..

tiba-tiba cikgu mengumumkan bahawa ada pertandingan bowling..
aku seperti kerasukan hantu.. terus lari dari dewan dan menuju ke kantin..
selepas beberapa minit di kantin.. aku kembali ke dalam dewan dan ake mendapati tiada seorang pun yang berada di situ kecuali Ibrahim, Hidayu dan Nabiella..

aku tak tahu lah ape yang terjadi.. Aku keluarkan I-pad aku dan melihat gambar adik saudara ku yang comel..


urghh!! lepas tu aku tak ingat apa jadi.. tapi yang pasti aku terus mengamuk.. mental problem kot..

No comments:

Post a Comment