Tuesday, December 14, 2010

One morning..

Saat aku meninjau ke fanpage Akon.. aku terlihat satu comment yang berbunyi "thanx for the comments"
Aku pun pelik lah melihat comment itu. Aku click lah profile tu dan Aliaune Akon Thiam.. Naluri aku kuat mengatakan yang dia adalah Akon!! aku tekan pada perkataan "Add as friend"
dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






"sorry, this user has too many friend request" jantungku bagaikan gugur seketika..bagaikan disentap.. nafas ku terhenti seketika.. mataku tidak berkelip.. aku terdiam seribu bahasa. Aku cuba bertenang daripada membaling remote control astro sebelah ni.. "sabar"
Hahahahaa.. aku menghantar mesej pada pemilik profile itu.. (tak boleh la publish message tu kat sini)

Dan aku berharap dia akan balas.. Yeah!  I love you Akon.. bukan bermaksud aku sayang sebagai peminat.. but more than that..




I'll wait on you forever...

No comments:

Post a Comment