Tuesday, December 7, 2010

Mimpi part 2..

Siang tadi aku pegi beli baju sekolah.. balik rumah dalam pukul 5 gitulah.. sampai rumah aku terus tido sebab penat sangat..lepastu..

sesedarnya aku, aku berada di kampungku.. tetapi tiada satu pun ahli keluargaku.. aku keluar dari bilik dan menuju ke ruang tamu. yang aku jumpa.. Akon. sedang mengira duit ketika itu..

"there you are my princess.." kata Akon kepadaku..
"tibe-tibe je mamat ni pahal" bisikku halus..
"why are you standing there? come on and get your breakfast.." kata Akon sambil menarik tanganku menuju ke dapur..


"tasha, what you wanna eat?" tanya dia kepadaku..
"just some scrambled egg" jawabku..
"who are you?" tanyaku..
"I'm your father.. are you alright?" tanya dia lagi..
"Yeah I'm fine."

Hmm... nak dipendekkan cerita..

Akon ni ayah aku.. dia kawin satu lagi lepas becerai dengan mak kandung aku.. mak tiri aku tu jahat gilerr.. satu hari ayah aku ade bagi aku sepucuk pistol bersama peluru.. ayah aku ni kire jahat! jual dadah, jual tembakau, jual pistol and peluru.. memang jahat tapi kaye! die boleh dapat sejuta ringgit Malaysia dalam sehari.. satu hari mak aku pukul aku.. aku keluar dari rumah.. aku tembak die dari luar rumah.. mati lah die.. lepastu aku saja-saja nak test power pistol tu.. aku tembak lah langit.. teros terjaga dari tidur...

Mimpi yang paling pelik aku pernah dapat..

No comments:

Post a Comment